2012年2月12日星期日

淘點歡樂四重奏, 我成為今次活動 第1關 的得獎者

胡厘胡塗收到Email話我中奖 , 獲得 淘點聖誕快樂禮品包 1 份, 幸好奖品在淘點換領中心領取, 換領中心去惯去熟應該無問題, 更何妨叫埋丈夫嚟作伴, 實ok啦     


昨天领取禮物後, 特登唔睇住, 留番喺屋企慢慢嘆    





番屋企睇過禮物後...   


我從未收過咁「唔知點」嘅禮物, 睇相啦    


 淘點聖誕快樂禮品包, 裡面包括......

 眼鏡架一副


 絲巾一條


12個月大嬰兒連衣褲一件
 
 
 粉紅色束頸背心一件, 不過後面條橡根因氧化而爛了


 莎布一堆


是花还是布條?


多謝淘點送我聖誕禮物, 不過我會轉送去志願機構, 把愛傳出去

沒有留言:

發佈留言