2013年3月1日星期五

【活動邀約】我唔睇車, 我齋要食嘢 @ FIAT Caffè

細細個時八八卦, 睇報紙讀到一些八卦專欄, 左計右計得知我條命是不適合駕駛, 加上我有自知之明, 性格上是船頭驚鬼船尾驚賊, 我估如果喺路面上遇到我, 唔知係你好彩定我走運 米滷蛋 MSN表情符號

今次我竟然會喺銅鑼灣禮頓中心汽車Showroom出現, 唔係買(睇)車而係食嘢, 汽車Showroom都有嘢食?  係!  還要係食意大利北部精緻的美饌。



 Showroom 唔單止有車賣, 連意大利食材都有出售, 喺餐廳食完想番屋企一展身手, 乾貨食材可以喺度買走 食物系列 MSN表情符號




餐廳內部一眼睇晒, 進餐當晚環境熱鬧, 可能日頭工作實在太累, 在場差不多檯檯食客的情緒也很高漲, 奈何空間有限, 聲浪的反彈的確可令人頭痛 檸檬 MSN表情符號  ;餐廳內有一套甚搶手的卡座, 它就是印有意大利國旗顏色的FIAT坐駕沙發, 當晚都見到這張卡座都有翻檯兩次, 而且還有其他客人正在等待呢檸檬 MSN表情符號!


FIAT gelato is special designed by XTC

 
刀叉羮甚至紙餐巾的質數也很實正, 曾做了過實驗就是用紙餐巾把洗濕了的臉抹一次, 紙餐巾吸水力強兼夠柔韌, 可抹多幾次濕皮膚但紙餐巾也沒有爛開, 根本可與Tempo媲美 檸檬 MSN表情符號


細緻到連糖也選用法國La Perruche鸚鵡牌, 這個創立於19世紀末的蔗糖貴族, 純白的天使糖是琥珀糖脫色再精製而成, 純度高達(99.5%)因此香氣與營養相對減少, 甜度亦提高;琥珀糖則是(89%)保留了較多的營養成份, 因此天然的香氣會濃郁許多。



餐單由FIAT香港的代理商SWIRE MOTORS同集團的太古酒店集團餐飲顧問 David Laris 設計, 設計意念是取材自FIAT發源地都靈, 以簡單、新鮮、原始的意大利北部農村菜為主題。

慢煮銀鱈魚‧水瓜柳‧甜乾蔥‧香草 $125
整體味道是鹹鹹酸酸, 因為廚師用了檸檬汁、水瓜柳、蒜蓉來調味, 再加上火箭菜那獨特的澀味, 作為全餐的首頓, 實在清新無比;銀鱈魚的肉質嫩滑, 也帶油脂, 不錯吃! 音象系列 MSN表情符號




火炙吞拿魚‧椰菜花‧杏仁‧榛子油‧檸檬 $110
吞拿魚煮得外熟內軟, 入口彈牙而魚味更是豐富、濃郁到說不出話來音象系列 MSN表情符號;椰菜花爽甜(與果仁同吃會突顯那種軟硬柔合的口感), 醃製過的麵包又酸又煙韌, 更喜歡蒔蘿(刁草)對食物所帶起的香氣。




Honey Figs Margarita $50
嬌情的紅色令人有一刻未飲先碎的效果: 蜜糖、鮮無花果肉、cranberry juice, 再嚟過 soda on top...... 酸甜醒胃, 味道一點也不嗆喉音象系列 MSN表情符號



無花果拼乳清芝士伴白松露菌蜜糖 $95
無花果通常是選用時令的土耳其或者意大利來貨, 味道清甜;乳清芝士亦即是ricotta cheese, 味道帶有牛奶的醇, 亦有奶油的質感;反而要好留意才能把白松露菌蜜糖的味道與香氣嚐出來音象系列 MSN表情符號


朝鮮薊‧蠶豆‧橄欖油‧天然酵母麵包‧香草醬 $65
整體味道是以橄欖油及香草醬的酸味為主, 蠶豆煮得綿身並且味帶甜甜地, 嗦了醬汁的麵包也夠嚼頭, 紫洋蔥的增味威力也功不可沒邦妮兔 MSN表情符號



燴意大利肉丸配米型意粉 $95
肉丸內含70%的牛肉及30%的豬肉, 質地扎實味道亦濃;千萬不要看米型意粉是這麼的小不點, 原來廚師可以把它們煮到粒粒煙韌, al dente 咁款~ 食落口是有食米飯的感覺可是質地卻表示出它們帶有意粉的特質 邦妮兔 MSN表情符號;茄醬酸味帶醇厚, 果味好出, 並且有用黑椒來提香。



羊芝士意粉 Cacio e Pepe $110
原來是一味傳統意大利的家庭餐點, Cacio e Pepe 即是 Cheese and Pepper, 簡單‧直接 海膽君 MSN表情符號


傳統的做法當然沒有FIAT的花巧, 因為廚師特登用芝士弄了隻碗, 用來把意粉盛住海膽君 MSN表情符號, 真係又食得又睇得。



食時要把芝士碗弄碎, 再與意粉撈來吃... 意粉乾身彈牙, 味道帶有芝士的鹹香, 另外還有黑椒及香草的美味 海膽君 MSN表情符號



香桃‧雲呢嗱忌廉‧杏仁杯 $60 

聽名就覺得好美味, 不過睇完實物就覺得亳無難度  火柴人 MSN表情符號;表層是杏仁片, 中間是忌廉, 底下是罐頭桃肉(罐頭耶柑仔 MSN表情符號), 層層食都無所謂啦..... 怎知道, 無聊下攪兩攪, 才發覺味道有點兒變化, 有種香草? 肉桂? 還是茴香的味道...... 讀讀餐牌才發現這款甜品是加入了Galliano syrup, 上網瀏覽才知道Galliano是一款草本力嬌酒sweet herbal liqueur, 可能廚師落得少, 唔覺得有酒精味。



意大利芝士杯 $60
面層是咖啡味濃至偏向苦澀的咖啡沙冰, 中間的mascarpone芝士味道就超級濃並且有橙香, 下層是嗦滿咖啡的Italian Lady Finger Biscuit, 質感是黏黏濕濕, 滿口咖啡香氣在盤旋 兔斯基 MSN表情符號




全世界最貴的咖啡在此有售:
近八十萬元的World's Most Expensive Coffee, 就是一杯Illy的Espresso及一輛Abarth 695 Tributo Ferrari, 財政預算案已經出台, 自問是富貴一族的你們, 不妨來試試這杯矜貴咖啡。

不如, 先從網上一探Abarth 695 Tributo Ferrari的盧山真面目...

  

 



 





FIAT Caffè
銅鑼灣禮頓道77號禮頓中心G05至G06號鋪
2960 9222
平均消費:$100 - $300

沒有留言:

發佈留言